دنیای استایل

لباس مناسب اندام گلابی شکل

لباس مناسب اندام گلابی شکل

لباس مناسب اندام گلابی شکل یکی چالش های افرادی با اندام گلابی شکل می باشد که به دنبال بهترین مدل لباس مناسب خود هستند.همینطور که احتمالا می دانید بدن انسان اشکال و فرم های مختلفی دارد که بهتر است برای جذابیتی بیشتر، به این فرم ها توجه داشته باشید و طبق آن لباس خود را انتخاب کنید. یکی از این فرم ها، اندام گلابی شکل می باشد که اگر شما هم این فرم را دارید باید در هنگام خرید لباس مجلسی به نکاتی که در ادامه اشاره می کنیم، توجه کنید.

اندام گلابی شکل دقیقاً چه شکلی است؟

برای درک بهتر این موضوع، یک گلابی را تصور کنید. در قسمت پایین تنه، بزرگتر هستید ولی این موضوع در بالاتنه کاملاً برعکس می باشد.این افراد باید توجه را از پایین تنه و قسمت باسن، به بالاتنه جلب کنند، باید سعی کنید که بین اندام های مختلف تعادل ایجاد کنید.

روش برجسته کردن بالا تنه در اندام گلابی شکل

برای اینکه توجه را به بالاتنه خود جلب کنید روش های مختلفی وجود دارد، شما می توانید از مانتو مجلسی با پارچه های طرحدار استفاده کنید، از استفاده تاپ های گشاد خودداری کنید چون جذابیت کمر شما را مخفی می کند همچنین می توانید از اکسسوری های مختلف در بالا تنه استفاده کنید.

استفاده از شلوار های راسته و فاق بلند انتخاب مناسبی است، سعی کنید از شلوار هایی استفاده کنید که تزئینات زیاد و جیب های بزرگی ندارند. و یا از استایل مانتو بلند استفاده کنید.

در ادامه به استایل و لباس مناسب اندام گلابی شکل می پردازیم.

برجسته کردن بالا تنه

چگونگی برجسته کردن بالا تنه اندام گلابی

شلوار مناسب برای اندام گلابی شکل

یک اصول کلی برای انتخاب شلوار این است که توجه را جلب نکند به همین دلیل باید از رنگ های ساده استفاده کنید، از انتخاب شلوار هایی که باسن را بزرگ تر نشان می دهند بپرهیزید. استفاده از شلوار های تنگ و چسبان برای افراد دارای اندام گلابی شکل مناسب نیستند.

دامن مناسب اندام گلابی شکل

انتخاب دامن مناسب برای اندام گلابی شکل بسیار اهمیت دارد، دامن گنی شکل انتخاب بهتری هستند و دامن هایی با جزئیات افقی شکل، باعث جلب توجه به پایین تنه می شود، هر چقد دامن رنگ های ساده و جزئیات کمتری داشته باشد برای این دسته از افراد مناسب تر است.

تاپ و پیراهن برای اندام گلابی شکل

برای این قسمت باید طرح هایی انتخاب کنید که باعث ایجاد تعادل در بالا تنه و پایین تنه شود، استفاده از رنگ های جیغ و لباس های طرحدار برای این ناحیه مناسب است، استفاده از تاپ های کوتاه بسیار مناسب است، چون توجه را به قسمت بالا تنه جلب می کند.

مانتو مجلسی مناسب برای اندام گلابی شکل

انتخاب مانتو مناسب اهمیت بسیاری دارد پس مانتوهای کوتاه را انتخاب نکنید چون باعث برجسته شدن باسن می شود، بهترین سایز یک مانتو تا زیر باسن و وسط ران است.

استفاده از رنگ های تیره در مانتو بهتر است و همینطور استفاده از جزئیات بیشتر در بالا تنه مناسب تر می باشد.

به طور کلی ایجاد تعادل بین بالا تنه و پایین تنه در افراد اندام گلابی شکل باید رعایت شود.

با توجه به این نکات می توانید استایل جذابی را با توجه به اندام خود داشته باشید.

یکی از مانتوهای مجلسی مناسب اندام گلابی شکل مانتو جواهر دوزی شده گل مشکی می باشد.

مانتو مجلسی مناسب

مانتو مجلسی مناسب افراد با اندام خاص

سوالات متداول

  1. چه نوع تاپ هایی برای خانم های اندام گلابی شکل مناسب است؟
    زنان گلابی شکل می توانند تاپ هایی را انتخاب کنند که توجه را به سمت بالاتنه جلب کرده و باعث ایجاد تعادل شود.
  2. آیا لباس هایی وجود دارد که افراد دارای اندام گلابی شکل باید از آن اجتناب کنند؟
    بهتر است از شلوار جین و چسبان استفاده نکنند که می تواند ناحیه باسن و ران را برجسته کند و همچنین از لباس هایی که توجه را به سمت پایین تنه جلب می کند خودداری کنند.
5/5 - (1 امتیاز)
} if ( function_exists( 'woodmart_generate_posts_slider' ) ) { echo woodmart_generate_posts_slider( //phpcs:ignore. array( 'title' => esc_html__( 'Related Posts', 'woodmart' ), 'blog_design' => 'carousel', 'blog_carousel_design' => 'meta-image' === $design ? $design : 'masonry', 'el_class' => 'related-posts-slider', 'slides_per_view' => 2, 'parts_title' => woodmart_get_opt( 'parts_title', true ), 'parts_meta' => woodmart_get_opt( 'parts_meta', true ), 'parts_text' => woodmart_get_opt( 'parts_text', true ), 'parts_btn' => woodmart_get_opt( 'parts_btn', true ), ), $query ); } } ?>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *