دنیای استایل

استایل مانتو بلند

استایل مانتو بلند

استایل مانتو بلند یکی از چالش هایی می باشد که همواره خانم ها با آن روبه رو هستند.برای اینکه با خرید مانتو مجلسی بلند بتوانید بهترین استایل را داشته باشید نیاز است که به نکات مربوط به ست کردن مانتو بلند توجه داشته باشید، در ادامه با اجرای این نکات می توانید جذابیت خود را با مانتو بلند، دو چندان کنید.

 

اصول ست کردن مانتو بلند

برای ست کردن، توجه به فرم بدن، رنگ پوست و سایز لباس بسیار اهمیت دارد. توجه به اصول ست کردن کیف، کفش، شلوار، روسری و شال و اکسسوری بسیار مهم است.

در ادامه استایل مانتو بلند را به طور کامل بررسی می کنیم.

 

نحوه ست کردن کفش با مانتو بلند زنانه

ست کردن کفش با مانتو بلند بسته به مدل مانتو و مناسبت به روش های مختلفی قابل انجام است. در ادامه به نکات مهمی برای ست کردن مانتو بلند اشاره می کنیم:

 

  • توجه به رنگ کفش: اگر مانتو بلند شما رنگ خنثی مانند مشکی، سفید یا بژ است، می توانید کفش هایی را با رنگ متضاد مانند قرمز یا آبی انتخاب کنید.

 

  • به استایل فکر کنید: مدل مانتو و کفش باید مکمل یکدیگر باشند. اگر مانتو به سبک کلاسیک مانند کت ترنچ است، ممکن است بخواهید کفش هایی را انتخاب کنید که کلاسیک نیز هستند، مانند کفش های لوفر یا پمپی. اگر کت غیر رسمی‌تر است، مانند یک کت پارکی یا پفی، می توانید کفش‌های کتانی یا نیم بوت را انتخاب کنید.

 

  • مناسبت مهمانی را در نظر بگیرید: کفشی که انتخاب می کنید باید مناسب مناسبتی باشد که برای آن لباس می پوشید.

به طور کلی، هنگام ست کردن کفش با مانتو بلند زنانه، مهم است که رنگ، استایل و شرایط مهمانی یا جلسه را برای داشتن ظاهری منسجم و شیک در نظر بگیرید.

شما می توانید برای کار های اداری و قرار های مهم از کفش های ساده استفاده کنید هر چند که مانتو بلند با کفش های پاشنه دار جذابیت دوچندانی ایجاد می کند.

ست کردن کفش با مانتو

طریقه ست کردن کفش با مانتو مجلسی بلند

 

انتخاب کیف مناسب برای مانتو بلند زنانه

 

هنگام انتخاب کیف برای ست کردن با مانتو بلند زنانه، باید به چند نکات مهمی توجه کرد.

سایز کیف بسیار مهم است،اگر لاغر اندام هستید نباید از کیف های بزرگ استفاده کنید یا اگر اندام هیکلی و توپر دارید بهتر است که از کیف های کوتاه استفاده کنید.

کیفی را انتخاب کنید که مکمل رنگ مانتو بلند باشد. می توانید از چرخه رنگ برای انتخاب رنگ مناسب کمک بگیرید.

به طور کلی، نکته کلیدی این است که کیفی پیدا کنید که مکمل سبک و رنگ مانتو و در عین حال برای نیازهای شما کاربردی باشد.

انتخاب کیف مناسب

ست کردن کیف با مانتو بلند

 

شلوار مناسب مانتو بلند

یکی از دغدغه های خانم ها استفاده از شلوار مناسب برای مانتو بلند می باشد در ادامه سبک های مختلف شلوار مناسب را بررسی می کنیم.

 

شلوار پارچه ای برای استایل مانتو بلند زنانه

شلوارهای پارچه‌ای می‌توانند یک انتخاب مناسب و عالی برای استایل مانتو بلند زنانه باشند، زیرا اکثرا با پارچه های سبک و لطیف تولید شده اند و می توانند یک استایل خاص و رسمی را رقم بزنند.

 

شلوار جین

شلوار جین می‌تواند ترکیبی عالی با مانتو بلند باشد، زیرا ظاهری غیررسمی و راحت ارائه می‌کند.. هنگام انتخاب شلوار جین برای پوشیدن با مانتو بلند، رنگ و مدل مانتو و همچنین مناسبت و استایل شخصی خود را در نظر بگیرید.

استفاده از شلوار بگ

شلوار بگ می تواند انتخابی عالی برای ست کردن با یک مانتو  بلند باشد. استفاده از این نوع شلوار برای فصل گرم و تابستان بسیار فوق العاده است.

شلوار مناسب مانتو

ست کردن شلوار با مانتو بلند

ست کردن شال و روسری با مانتو بلند زنانه

ست کردن شال و روسری با مانتوهای بلند زنانه می تواند ظاهری شیک و جذاب ایجاد کند. هنگام انتخاب شال یا روسری برای با مانتو، عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید.

ابتدا به جنس مانتو توجه کنید. اگر مانتو شما از پارچه‌های سنگین‌تری مانند پشم یا ترمه ساخته شده است، ممکن است بخواهید شال یا روسری سبک‌تری انتخاب کنید تا احساس سنگینی نکنید.

در مرحله بعد، رنگ و طرح مانتو و اکسسوری خود را در نظر بگیرید. می‌توانید رنگ‌ها را هماهنگ کنید یا به دنبال رنگ‌های مکمل برای ایجاد ظاهری منسجم باشید.

می توانید از روسری جواهر دوزی شده طرح کنگره برای ست کردن با مانتو خود استفاده نمایید.

انتخاب شال مناسب مانتو بلند

نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو بلند

سوالات متداول

  1. آیا قوانین خاصی برای استایل مانتو بلند وجود دارد؟

هیچ قانون سخت و سریعی برای پوشیدن یک مانتو بلند وجود ندارد، اما به طور کلی ایده خوبی است که نسبت های لباس خود را متعادل کنید. اگر مانتو بلندتری می پوشید، آن را با شلوارهای جین یا پارچه ای ست کنید تا ظاهر را متعادل داشته باشید.

 

2. آیا می توانم یک مانتو بلند با شلوار جین بپوشم؟

بله، یک مانتو بلند را می توان با شلوار جین ست کرد تا ظاهری معمولی و در عین حال شیک داشته باشد. مانتویی را انتخاب کنید که مکمل رنگ و مدل شلوار جین شما باشد و اکسسوری هایی مانند روسری یا کلاه را برای تکمیل لباس اضافه کنید.

 

3. با مانتو بلند چه کفشی بپوشم؟

نوع کفشی که با مانتو بلند می پوشید به مناسبت مهمانی یا جلسه و مدل مانتو بستگی دارد. برای ظاهری شیک، می‌توانید کفش‌های پاشنه بلند یا نیم بوت را انتخاب کنید.

امتیاز دهید
} if ( function_exists( 'woodmart_generate_posts_slider' ) ) { echo woodmart_generate_posts_slider( //phpcs:ignore. array( 'title' => esc_html__( 'Related Posts', 'woodmart' ), 'blog_design' => 'carousel', 'blog_carousel_design' => 'meta-image' === $design ? $design : 'masonry', 'el_class' => 'related-posts-slider', 'slides_per_view' => 2, 'parts_title' => woodmart_get_opt( 'parts_title', true ), 'parts_meta' => woodmart_get_opt( 'parts_meta', true ), 'parts_text' => woodmart_get_opt( 'parts_text', true ), 'parts_btn' => woodmart_get_opt( 'parts_btn', true ), ), $query ); } } ?>

1 دیدگاه در “استایل مانتو بلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *