دنیای استایل

ویژگی های لباس مجلسی زنانه برای افراد چاق

ویژگی های لباس مجلسی زنانه برای افراد چاق

ویژگی های لباس مجلسی زنانه برای افراد چاق به یک چالش تبدیل شده است و نکته مهم این است که استایل جذاب و شیک فقط برای خانم های لاغر نیست، خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند هم می توانند با رعایت کردن نکاتی، به استایل جذاب خود برسند، استایل مناسب باعث افزایش اعتماد بنفس شما می شود پس بهتر است که به این نکات مهم توجه داشته باشید.

 

چه لباس مجلسی افراد را لاغر نشان می دهد؟

چربی ها بیشتر در ناحیه پهلو ها و شکم قرار دارند به همین دلیل لباس هایی که حالت پف یا چین دارند باعث می شوند که در چشم دیگران لاغر تر به نظر بیایید. همچین از پارچه های ظریف و و لخت استفاده کنید تا باعث لاغر تر دیده شدن شما شود.

بهتر است که لباس های پوشیده انتخاب کنید چون ممکن است که از فرم بازوهای خود راضی نباشید و با استفاده از لباس مجلسی دارای آستین پف و آستین دار، باعث به چشم نیامدن بازو ها می شود. سعی کنید از چین های عمودی استفاده کنید تا باعث لاغر تر شدن شما شود.

 

لباس های مجلسی مناسب افراد چاق قد کوتاه

این افراد باید لباس های مجلسی بپوشند که آن ها را بلند تر از حد معمول نشان دهد به همین دلیل لباس باید دارای کمربند باشند و کمربند را بالاتر از کمر استفاده کنند تا پایین تنه بلندتر نشان داده شود چون افراد بلند قد پاهای کشیده تری دارند.

لباس های دوتیکه با رنگ های متنوع باعث بلند نشان داده شدن قد شما می شود. به همین دلیل سعی کنید از پارچه چسب و بدن نما استفاده نکنید.

لباس های مجلسی مناسب

لباس مجلسی برای افراد چاق

لباس مجلسی مناسب افراد چاق قد بلند

برای این افراد لباس هایی که تا نیمه ران هستند مناسب است زیرا باعث می شود پاها کوتاه تر دیده شود، لباس های خمره ای هم می تواند انتخاب مناسبی باشد. بهتر است لباس های مجلسی متفاوتی را تست کنید تا به بهترین استایل مورد نظر خود برسید.

 

لباس های مجلسی مناسب فرم های بدنی مختلف

توجه به نوع فرم بدن برای انتخاب لباس مجلسی بسیار مهم است به همین دلیل در ادامه فرم های مختلف اندام را بررسی کرده ایم و پیشنهاداتی هم برای همه فرم های بدن، ارائه دادیم.

لباس های مجلسی مناسب

لباس مجلسی برای همه افراد

لباس مجلسی افراد چاق با فرم اندام ساعت شنی

در این دسته از افراد اندازه عرض و شانه و باسن یکسانی دارند، این افراد بهتر است لباس های بپوشند که در قسمت کمر تنگ و در قسمت پایین دامن عریض هستند.

 

لباس مجلسی مناسب برای اندام گلابی

در اندام گلابی توده چربی بیشتری در قسمت ران و پایین تنه دارند به همین دلیل بهتر است که قسمت پایین تنه که نقطه ضعف شما محسوب می شود را بپوشانید به همین دلیل از دامن عریض و بلند پف دار استفاده کنید.

با استفاده از یقه هفت، توجه افراد به قسمت بالاتنه شما جلب می شود، می توانید از کمربند ظریف استفاده کنید تا تا خط کمر بیشتری را نشان دهد.

لباس مجلسی مناسب

لباس مجلسی برای افراد دارای اندام گلابی شکل

 

لباس مجلسی مناسب افراد چاق با اندام سیبی

افراد دارای اندام سیبی شکل، توده چربی بیشتری در ناحیه میانی بدنی دارند پس باید توجه را از این قسمت، به قسمت های دیگر بدن جلب کنند. پس پوشیدن لباس های ماکسی مناسب نیست.

لباس مجلسی استفاده کنید که در قسمت زیر سینه، پف دار هستند و اگر پاهای کشیده ای هم دارید می توانید از لباس کوتاه استفاده کنید.

 

لباس مجلسی مناسب با اندام مثلث برعکس

این افراد در قسمت شانه و بازو چربی بیشتری دارند، پس باید از لباس مجلسی استفاده کنید که آن قسمت را بپوشاند، لباس هایی که در بالا تنه چسبان نیستند و لباس های آستین بلندی که قسمت بازو طرح های خاصی دارد مناسب هستند.

در ادامه ویژگی های لباس مجلسی زنانه برای افراد چاق را با استایل مناسب این افراد معرفی خواهیم کرد.

 

رنگ های لباس مجلسی برای افراد چاق

استفاده از رنگ های تیره برای افراد چاق بسیار مناسب هستند، این افراد بهتر است که لباس های ساده بپوشند جون لباس های رنگارنگ و طرحدار برای افراد قدبلند و لاغر انتخاب بهتری هستند. غالبا رنگ های شاد و روشن بیشتر به چشم می آیند پس بهتر است که از رنگ های تیره برای نقاط ضعف خود و از رنگ های روشن برای سایر قسمت ها استفاده کنید.

رنگ مناسب لباس مجلسی

رنگ لباس مجلسی افراد چاق

طرح های لباس مجلسی افراد چاق

افراد چاق بهتر است که از پوشیدن لباس های طرح دار با خط افقی اجتناب کنند، برای این افراد خطوط عمودی مناسب هستند. خطوط عمودی باعث کشیده تر شدن شما می شود. سعی کنید از پارچه ای با طرح های ظریف و کوچک استفاده کنید، به طور کلی طرح های ساده و یکدست برای این دسته از افراد مناسب تر هستند.

پیشنهاد ما به شما دیدن طرح های مختلف و جذاب سایت ساکامزون می باشد که مطئنا شما را وادار به خرید می کند.

اکسسوری مناسب افراد چاق

کیف های کوچک برای این دسته از افراد مناسب نیستند، از کیف های کاملاً متناسب و نرمال استفاده کنید. استفاده از کمربند های کوچک هم انتخاب مناسبی هستند. به طور کلی استفاده از اکسسوری های ظریف و کوچک می تواند شما را در نظر دیگران لاغرتر نشان دهد. در پایان پوشیدن کفش های نوک تیز هم اندام شما را کشیده نشان می دهد.

انتخاب اکسسوری مناسب

انتخاب اکسسوری مناسب افراد چاق

سوالات متداول

  1. چه اکسسوری مناسبی را باید با لباس مجلسی خود ست کنم؟

می‌توانید با لباس مجلسی خود از اکسسوری جواهراتی مانند گوشواره یا گردن‌بند ست کنید تا توجه را به بالاتنه و صورت خود جلب کنید. علاوه بر این، پوشیدن کفش های پاشنه بلند می تواند به کشیده شدن پاها و ایجاد حالتی متعادل تر کمک کند.

 

2. آیا رنگ یا طرحی وجود دارد که افراد چاق باید از آنها اجتناب کنند؟

هیچ قانون سخت و سریعی در مورد اینکه افراد چاق از کدام رنگ ها یا الگوها اجتناب کنند وجود ندارد، زیرا سبک شخصی هر فرد متفاوت است. با این حال، بهتر است لباس های تیره‌تر، مانند مشکی یا سرمه‌ای احساس راحتی بیشتری داشته باشند که می‌تواند شما را لاغر تر نشان دهد. اگر می‌خواهید لباس طرح‌دار بپوشید، لباسی را با طرح‌های کوچک‌تر یا  عمودی انتخاب کنید.

امتیاز دهید
} if ( function_exists( 'woodmart_generate_posts_slider' ) ) { echo woodmart_generate_posts_slider( //phpcs:ignore. array( 'title' => esc_html__( 'Related Posts', 'woodmart' ), 'blog_design' => 'carousel', 'blog_carousel_design' => 'meta-image' === $design ? $design : 'masonry', 'el_class' => 'related-posts-slider', 'slides_per_view' => 2, 'parts_title' => woodmart_get_opt( 'parts_title', true ), 'parts_meta' => woodmart_get_opt( 'parts_meta', true ), 'parts_text' => woodmart_get_opt( 'parts_text', true ), 'parts_btn' => woodmart_get_opt( 'parts_btn', true ), ), $query ); } } ?>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *