دنیای مد

خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ

خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ

خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ همیشه یکی از مسائل خانم هایی با سایز بزرگ می باشد که هنگام خرید با مشکلاتی همرا هستند.خرید آنلاین مانتو مجلسی سایز بزرگ ممکن است یک انتخاب چالش برانگیز برای خانم ها باشد به همین دلیل نکاتی مهمی را درباره خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ بیان می کنیم تا بتوانید با استفاده از این نکات، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ با توجه به فرم بدن

شناخت فرم بدن برای خرید مانتو مجلسی بسیار مهم است، برای تشخیص فرم بدن، فقط کافیست جلوی آینه قرار بگیرید و  ببینید اندام شما به کدام یک از موارد زیر نزدیک می باشد.

اندام الماسی شکل

اندام سیبی شکل

اندام ساعت شنی

اندام گلابی شکل

البته اندام اکثر خانم های سایز بزرگ اندام سیبی و گلابی شکل هستند. بعد از تشخیص دقیق این مورد، می توانید به درستی خرید مانتو مجلسی خود را انجام دهید.

 

اندازه دقیق سایز بندی

توجه به سایز تمام قسمت بدن بسیار مهم است البته فروشگاه ها سایز بندی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. بهتر است ابعاد سایز بندی را به بالا گرد کنید تا احتمال کوچک بودن لباس  از بین برود. برای خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ اندازه دور سینه، دور کمر و باسن بسیار مهم است.

 

توجه به پارچه مانتو مجلسی سایز بزرگ

پارچه های خیلی نازک برای خانم های سایز بزرگ مناسب نیستند چون برجستگی های بدن شما را بیشتر نمایان می کند، بهترین پارچه برای این دسته از خانم ها، پارچه های نرم و محکم است. در ادامه نکات مهمی در مورد خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ را در اختیارتان می گذاریم.

پارچه مانتو مجلسی

پارچه مانتو مجلسی سایز بزرگ

 

نکات تکمیلی خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ

برای اینکه بتوانید بهترین مانتو مجلسی سایز بزرگ را خریداری کنید توجه به این نکات بسیار مهم هستند:

تناسب:

خرید مانتو مجلسی که مناسب و راحت باشد ضروری است. اطمینان حاصل کنید که مانتو مجلسی در مناطق خاص بدن، خیلی تنگ یا خیلی گشاد نباشد. یک تناسب مناسب در سایز لباس تضمین می کند که بهترین استایل را می توانید داشته باشید.

استایل:

لباسی را برای استایل خود انتخاب کنید که متناسب با اندام و سلیقه شخصی شما باشد. عواملی مانند طول، برش، رنگ و طرح را در نظر بگیرید.

مواد اولیه:

توجه به پارچه و مواد اولیه مانتو مجلسی سایز بزرگ بسیار مهم است.

قد:

قد و طول مانتو باید متناسب با قد و تیپ اندام شما باشد. اگر قدتان بلندتر است، مانتو مجلسی بلندتری را در نظر بگیرید که تا زیر زانو باشد

جزئیات:

به جزئیاتی مانند جیب ها، دکمه ها و زیپ ها توجه کنید. بر اساس سلیقه خود می توانید یک مانتو مجلسی سایز بزرگ متناسب با ویژگی های شخصی خود را انتخاب کنید.

شما می توانید انواع مانتو های مجلسی را از سایت ما خریداری کنید همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

علاوه بر این یکی از مانتوهای پر فروش ما مانتو مجلسی جواهر دوزی شده گل مشکی می باشد که به شما پیشنهاد می دهیم.

انتخاب مانتو مجلسی سایز بزرگ

نکات مهم خرید مانتو مجلسی

سوالات متداول

1.چطور می توانم به فروشگاه ساکامزون برای خرید مانتو مجلسی اعتماد کنم؟

مزون ساناز کلانتری، یکی از بزرگ‌ترین مزون‌های استان تهران است که با ارائه انواع لباس‌های زنانه از جمله «لباس مجلسی، مانتو، شال، کیف و کفش و…» فعالیت می‌کند. ما مفتخریم حاصل سال‌ها تجربه خود را در زمینه طراحی، تولید و واردات انواع پوشاک زنانه اعم از انواع لباس مجلسی ، لباس اسپرت ، لباس اسپرت ترک ، شال و روسری ، کیف و کفش و… در قالب متنوع‌ترین مزون تهران، پیش چشم زیبا بین شما عزیزان عرضه کنیم.

 

2. خرید از ساکامزون فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

امکان خرید از مزون ساناز کلانتری به ۲ روش حضوری و غیرحضوری فراهم شده و در صورت خرید آنلاین، در سریع ترین زمان ممکن محصول خریداری شده برای شما ارسال خواهد شد. اگر در تهران هستید نیز می‌توانید با حضور در مزون کیفیت لباس‌ها را چک کرده و ضمن بازدید از مزون، دیگر محصولات را مشاهده نمایید. مزون ساناز کلانتری جزء کامل ترین و بزرگترین مزون های تهران می‌باشد که بیش از ۵۰۰ نوع پوشاک زنانه را در دل خود جای داده است و شما می‌توانید تنوع را با شیک‌ترین لباس های مجلسی و انواع مانتو جذاب تجربه کنید.

 

3. فروشگاه ساکامزون در چه منطقه ای از تهران قرار دارد؟

تهران، زعفرانیه، خیابان فلاحی(زعفرانیه)، میدان آصف، خیابان شهید میرزایی، بن بست بهروزی، واحد همکف،مزون ساناز کلانتری

 

 

 

امتیاز دهید
} if ( function_exists( 'woodmart_generate_posts_slider' ) ) { echo woodmart_generate_posts_slider( //phpcs:ignore. array( 'title' => esc_html__( 'Related Posts', 'woodmart' ), 'blog_design' => 'carousel', 'blog_carousel_design' => 'meta-image' === $design ? $design : 'masonry', 'el_class' => 'related-posts-slider', 'slides_per_view' => 2, 'parts_title' => woodmart_get_opt( 'parts_title', true ), 'parts_meta' => woodmart_get_opt( 'parts_meta', true ), 'parts_text' => woodmart_get_opt( 'parts_text', true ), 'parts_btn' => woodmart_get_opt( 'parts_btn', true ), ), $query ); } } ?>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *