دنیای مد

مدل های مختلف مانتو مجلسی

مدل های مختلف مانتو مجلسی

 

مانتو زنانه مدل های مختلفی دارد که ممکن است برای خرید آن ها حسابی سردرگم شوید به همین دلیل بهتر است که انواع مدل های مختلف مانتو مجلسی را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم مناسبی برای خرید بگیرید، در ادامه برخی از این مدل مانتو ها را بررسی می کنیم.

 انواع مدل های مختلف مانتو مجلسی

 

مانتو با آستین پفی

 

مانتو با آستین های پف دار یک لباس شیک و جذاب است که می تواند به جذابیت استایل شما کمک کند. آستین های پف دار می توانند در اندازه های مختلفی موجود باشند.

این مدل از مانتو ها با رنگ های روشن بسیار جذاب می باشند و یک انتخاب بسیار مناسب برای بسیاری از خانم ها هستند.

 

مانتو زنانه مدل عروسکی

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار، مانتو زنانه مدل عروسکی می باشد که دختران جوان از این مانتو خیلی استفاده می کنند، این مانتو ها برای مهمانی های نیمه رسمی مناسب هستند.

مانتو زنانه عروسکی

مانتو عروسکی

 

مانتو دو رنگ مدل خامه‌دوزی

 

خامه دوزی مانتو می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. این طرح  ممکن است یک الگوی گلدار ظریف باشد که در امتداد یقه ها و سرآستین ها کشیده شده است، یا یک طرح هندسی برجسته که مانتو را می پوشاند. رنگ های سفید و صورتی در ترکیب با هم بسیار جذاب هستند.

مانتو دو رنگ

مانتو مدل خامه دوزی

 

مانتو مجلسی نخودی رنگ

مانتو نخودی رنگ برای میهمانی های رسمی مناسب هستند چون دارای رنگ مناسبی می باشد که اصلا جیغ نیست، اگر قصد دارید یک مانتو برای مهمانی های رسمی خریداری کنید این مدل مانتو بهترین انتخاب است.

 

مانتو ساتن براق

 

مانتوی ساتن براق یک مانتوی جذاب می باشد. ساتن پارچه‌ای صاف و براق است که از ابریشم یا فیبرهای سینتتیکی مانند پلی استر بافته می‌شود. استفاده از ساتن در لباس‌ها به قدمتی طولانی دارد و قبلاً به عنوان پارچه‌ی لوکسی برای ثروتمندان شناخته می‌شد.

مانتو ساتن

مانتو مدل ساتن

 

مانتو گیپور

مانتو گیپور، نوعی مانتو زنانه است که با استفاده از نوعی پارچه با دوخت های خاص به نام گیپور تولید می‌شود. پارچه گیپور دارای الگوها و نقش های خاصی است.

این مانتو برای مهمانی ها و مجالس عروسی بسیار جذاب می باشد.

علاوه بر این مدل مانتو های که بررسی شد می توانید مدل مانتو جواهر دوزی شده گل مشکی رو هم برای مهمانی ها استفاده نمایید و حتی از دیگر مدل های ساکامزون دیدن کنید.

 

نکات مهم در هنگام خرید مانتو مجلسی

 

هنگام خرید مانتو باید به چند نکته توجه کرد:

 

  1. جنس: پارچه ای را انتخاب کنید که بادوام و با کیفیت باشد، مانند پشم یا ترمه.

 

  1. تناسب: تناسب مانتو شما بسیار مهم است زیرا بر جذابیت شما تأثیر می گذارد. به دنبال مانتویی باشید که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد.

 

  1. استایل: استایلی را انتخاب کنید که با تیپ بدنی شما مطابقت داشته باشد.

 

  1. قد: ارتفاع و قد مانتو یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید است. یک مانتو بلند تا زانو برای مراسم رسمی ایده آل است، در حالی که یک مانتو کوتاه تر ممکن است برای موقعیت های غیر رسمی تجاری مناسب باشد.

 

  1. رنگ: رنگی را انتخاب کنید که مکمل رنگ پوست شما باشد و با کمد لباس شما همخوانی داشته باشد. رنگ های خنثی مانند مشکی، خاکستری و سرمه ای گزینه های همه کاره ای هستند که می توانند با بسیاری از لباس ها پوشیده شوند.

 

  1. قیمت: برای خرید مانتو خود بودجه تعیین کنید و گزینه ای با کیفیت بالا انتخاب کنید که در محدوده قیمت شما قرار می گیرد.

 

با در نظر گرفتن این عوامل می توانید مانتو مجلسی را انتخاب کنید که هم شیک و هم متناسب با استایل شما باشد.

خرید مانتو تابستانی

نکات خرید مانتو

 

سوالات متداول درباره مدل های مختلف مانتو مجلسی

 

  1. کدام مدل از مانتو ها مناسب من است؟

 

به طور دقیق نمی شود گفت که چه نوع مانتویی مناسب شماست، همه مانتو ها جذابیت خود را دارند، مهم این است چه مانتویی مناسب استایل شما می باشد.

 

2. قیمت مانتو ها به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت مدل های مختلف مانتو به نوع پارچه، دوخت، نوع برند و نوسانات بازار بستگی دارد.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)
} if ( function_exists( 'woodmart_generate_posts_slider' ) ) { echo woodmart_generate_posts_slider( //phpcs:ignore. array( 'title' => esc_html__( 'Related Posts', 'woodmart' ), 'blog_design' => 'carousel', 'blog_carousel_design' => 'meta-image' === $design ? $design : 'masonry', 'el_class' => 'related-posts-slider', 'slides_per_view' => 2, 'parts_title' => woodmart_get_opt( 'parts_title', true ), 'parts_meta' => woodmart_get_opt( 'parts_meta', true ), 'parts_text' => woodmart_get_opt( 'parts_text', true ), 'parts_btn' => woodmart_get_opt( 'parts_btn', true ), ), $query ); } } ?>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *